Werkplaatsafspraak

Werkplaatsafspraak maken

Via het formulier onderaan deze pagina kunt u een afspraak aanvragen voor een reparatie of voor onderhoud aan uw fiets. Vermeld in het opmerkingen veld wat gerepareerd moet worden of welke onderhoudsbeurt moet worden uitgevoerd. Wij bieden verschillende soorten onderhoudsbeurten aan. Maak een keuze uit onderstaand overzicht.

Grote onderhoudsbeurt

  • Standaard fiets:  57,50 euro
    (actieprijs jan t/m mrt: 47.50)
  • E-Bike:                    72 euro
    (actieprijs jan t/m mrt: 59,50)

Uw fiets wordt volledig gereinigd en ontdaan van pekel en modder. De ketting wordt gespannen en gesmeerd. De remmen worden gesteld en de bouten en moeren worden nagetrokken. Balhoofdstel, verlichting, wielen en banden worden gecontroleerd en, indien nodig, in overleg met u gerepareerd. E-bikes krijgen bovendien een software update.


Kleine onderhoudsbeurt

  • Standaard fiets:  47,50 euro 
  • E-Bike:                    57,50 euro 

Uw fiets krijgt dezelfde aandacht als bij de grote onderhoudsbeurt maar wordt niet gereinigd.

 

Servicebeurten bij aankoop nieuwe fiets (m.u.v. kinderfietsen)

Bij aankoop van een nieuwe fiets ontvangt u standaard een pakket van drie servicebeurten met extra korting. Op de servicekaart die met de fiets wordt meegeleverd kunt u zien welke beurt wanneer ongeveer moet worden uitgevoerd en wat de kosten zijn. Wij tekenen uitgevoerde beurten af op dit formulier. Wilt u één van deze beurten uit laten voeren? Vermeld dan in het opmerkingen veld dat het om een 1e, 2e, of 3e servicebeurt met korting gaat en neem de kaart mee als u de fiets komt brengen, zodat wij hem kunnen aftekenen. Mocht u de servicekaart onverhoopt niet meer in uw bezit hebben, dan kunnen wij in ons klantenbestand nagaan aan welke servicebeurt uw fiets toe is.

Let op: dit is een aanvraag voor een afspraak. De afspraak is pas definitief als u een bevestiging van ons heeft ontvangen. Wij vinden het geweldig dat zoveel mensen in deze Corona-tijd willen gaan fietsen. Helaas wordt onze werkplaats daardoor overspoeld met aanvragen voor onderhoud en reparatie. De wachttijd is inmiddels opgelopen tot vier weken. Wij doen ons uiterste best zoveel mogelijk mensen te helpen. Indien het onderhoud niet dringend is (bijvoorbeeld omdat het een reguliere servicebeurt betreft) vragen wij u vriendelijk dit uit te stellen tot na de zomer. De beurten van uw servicekaart zijn uiteraard langer geldig.  Wij hopen op uw begrip en waardering voor onze monteurs die zich maximaal inspannen alles voor elkaar te krijgen.
(bericht laatst bijgewerkt op 7-5-2020)

Met * gemarkeerde velden zijn verplicht

Gebruik onderstaand formulier:

Werkplaatsformulier (tijdelijk)

Tot 1 september 2020 gewijzigde openingstijden: vanaf 10 uur open
Wij hebben te maken met een explosieve groei van het aantal klanten en beperkte bezetting door arbeidsongeschiktheid en aankomende vakanties van ons personeel. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen garanderen zullen onze deuren voor u als klant tot 1 september om 10 uur open gaan in plaats van om 9 uur. Hierdoor ontstaat ruimte voor ons om de dag goed voor te bereiden. Wij vragen uw begrip als u wat langer moet wachten dan u gewend bent. Heeft u een afspraak in onze werkplaats? Dan kunt u uw fiets tussen 10 en 11 uur komen brengen. Komt dit niet gelegen, dan bent u van harte welkom de fiets een dag eerder af te geven. Let op: op maandag zijn wij gesloten.